Taas toivotus hyvän joulun!

Haluan toivottaa kaikille hyvää joulua ja kiittää kuluneesta vuodesta ja toivottaa onnellista uutta vuotta 2024! Uusi vuosi tuo tullessaan ”uusia tuulia”. Kuluvana syksynä käytiin Sotepe toimialalla Superin luottamusmiesvaalit, jossa valittiin alueelliset luottamusmiehet ja pääluottamus- ja varapääluottamusmies uudelle kaudelle, joka alkaa 1.1.2024 ja päättyy 31.12.2026. Superilaiseksi /Sotepe pääluottamusmieheksi tuli valituksi Kirsi Hirvilammi ja varapääluottamusmieheksi Sari Kukkonen. Alueellisina luottamusmiehinä aloittavat Antti Lampinen ja Hanna Rantanen perhe, sosiaali- ja terveyspalvelut ja sairaala, kuntoutus- ja hoivapalveluissa Riikka Raunio ja Jaana Holm-Vähäviita. Yhteystiedot päivitetään intraan ja ammattiosaston kotisivuille.

Ammattiosasto järjestää jäsenille monenlaista toimintaa kannattaa seurata somea, ja kotisivuja myös ammattiosaston hallituksen kokoukset ovat avoimia jäsenille olette lämpimästi tervetulleita mukaan toimintaan. Meille voi myös laittaa toiveita ja kysymyksiä, jos jokin asia askarruttaa super819@superliitto.fi .
25.1.2024 on jäsenilta. Kannattaa heti laittaa kalenteriin.

SuPerin puheenjohtaja Silja Paavola ja uusi toiminnanjohtaja Tanu Heikkinen kiertävät syksyn ja talven aikana Suomea, ja haluavat jäsenilloissa tavata mahdollisimman monta SuPer-ammattilaista! Haluamme kuulla, mikä sinun työssäsi on ajankohtaista ja mitä SuPerin jäsenille kuuluu. Me kerromme, mitä liitossa on työn alla ja mitä on pinnalla edunvalvonnassa juuri nyt. Ilta on avoin kaikille superilaisille. Ilta alkaa klo 17 kevyellä ruokatarjoilulla ja jatkuu klo 17.30 keskustelulla. Tilaisuus päättyy klo 19 mennessä. Ilmoittaudu oma Superissa koulutukset ja tapahtumat. Paikka Solo Sokos Hotel Helsinki Kluuvikatu 8.

Rauhallista joulunaikaa ja onnellista uuttavuotta toivottaen SuPerin ao 819 puheenjohtaja Sari Kukkonen

Kuuntele! Tiukuja voi kuulla, joulu on jo porraspuulla. Kirkas tähti hohtaa, jouluun sinut johtaa. Sytytä kynttilä, hiljene tovi, avaa joululle ovi!