Sääntömääräiset kokoukset

Ammattiosaston sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 6.4.2019. Kokouksessa käytiin 2018 toiminta ja talous. Kokous hyväksyi toimintakertomuksen ja myönsi tili- ja vastuuvapauden hallitukselle. Osallistujien kesken arvottiin super palkintoja. Kokouksen jälkeen oli mahdollista tutustua Viron uuteen Vapausmuseoon. Paluumatkalla oli yhteinen ruokailu.

Ammattiosaston sääntömääräinen kokous pidettiin 6.11.2018. Kokouksessa hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019. Ammattiosasto pyrkii järjestämään monipuolista toimintaa kulttuurin ja liikunnan muodossa. Lisäksi järjestetään jäseniltoja. Kokouksen päätteeksi oli ruokailu.

Sääntömääräinen kevät kokous 21.4.2018 hyväksyi 2017 vuoden toimintasuunnitelman ja tuloslaskelman.

Ammattiosaston 819 sääntömääräinen syyskokous pidettiin 21.11 2017 Ravintola Vltavassa. Kokouksessa käsiteltiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2018. Tulevia tapahtumia vuodelle 2018 mm. lätkää, ilmajooga, kirjamessut, opastettuja kävelyretkiä ja virkistysmatka Pärnuun. Kokouksessa käytiin tulevan edustajiston asiat. Kokous valitsi tulevalle kaudelle 2018-19 hallituksen puheenjohtajaksi Hannele Hyvösen ja hallituksen. Kokouksen päätteeksi oli ruokailu.

Ammattiosaston 819 sääntömääräinen syyskokouks pidettiin 2.11.2016 Kellosillan tiloissa. Kokouksessa esiteltiin ja hyväksyttiin ensi vuoden 2017 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Kokouksessa käytiin myös tulevan edustajiston asiat sekä ajankohtaiset asiat sote- ja varhaiskasvatusvirastosta. Kokouksen päätteeksi arvottiin lahjakortti kasvohoitoon.

Ammattiosaston 819 sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 23.4. 2016. Kokouksessa käsiteltiin vuosikertomus 2015 ja toiminnantarkastuskertomus, tuloslaskelma ja tase 2015. Kokouks myönsi tili- ja vastuuvapauden hallitukselle. Lisäksi kokouksessa kerrottiin viraston ajankohtaisista asioista ja keskusteltiin lääkekoulutuksiin liittyvistä asioista sekä työntekijöiden kielitaidosta ja yleensä vuorovaikutuksesta.

Ammattiosaston 819 sääntömääräinen syyskokous pidettiin Suomalaisella klubilla 23.11.2015. Kokouksessa esiteltiin toimintasuunnitelma vuodelle 2016 ja talousarvio. Ammattiosaston puheenjohtajaksi valittiin Hannele Hyvönen. Kokouksessa valittiin myös uusi hallitus vuosille 2016-2017. Liittohallitusedustajaksi valittiin Päivi Salmén. Kokouksessa käytiin myös virastojen ajankohtaiset asiat. Ruokailun lomassa keskustelu jatkui rennosti.

Ammattiosaston 819 kevät kokous pidettiin 11.4. 2015. Kokousessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja hyväksyttiin toimintakertomus ja tilit vuodelta 2014. Lisäksi kokouksessa käytiin SuPerin toiminta asiakirjaa 2012- 2016. Todettiin, että asiat olivat edelleen ajankohtaisia. Kokous esitti, että varhaiskasvatus tulee näkyä omana, sillä uuden lainsäädännön kautta varhaiskasvatus on siirtynyt sosiaali- ja terveysministeriöstä opetus- ja kulttuuriministeriöön alaisuuteen. Kokouksen alussa kukitettiin ja luovutettiin kultainen SuPerin ansiomerkki ammattiosaston puheenjohtajalle.

Ammattiosaston 819 kevät kokous pidettiin 5.4.2014 perinteisesti Viking XPRS:llä. Kokouksessa käsiteltiin vuoden 2013 toimintakertomus ja tilinpäätös. Lisäksi keskusteltiin ajankohtaisista asioista. Jäsenet toivat esille työpaikka kuulumisia. Kokouksen jälkeen oli mahdollisuus tutustua Talliinnaan. Paluumatkalla saimme nauttia yhteisen maukkaan päivällisen