Pääsiäistervehdys ja ajankohtaista lakkotilanteesta sekä tulevia tapahtumia

IKKUNALAUDALLA KUKKIEN KELTA, RAIRUOHO VERSOO JO LAUTASELTA. PAJUJEN OKSISSA SILMUT UUDET, SUKLAAMUNISSA SALAISUUDET.

Haluan toivottaa kaikille SuPerin ammattiosasto 819 jäsenille aurinkoista pääsiäisen aikaa ja kevättä. Elämme nyt jännittäviä aikoja Super ja Tehy neuvottelevat hoitajien parempien palkkojen ja työehtojen puolesta. Muistutan vielä, että meitä Helsingin kaupungilla työskenteleviä SuPerilaisia ei lakko koske teemme töitä normaalisti.

Tässä vielä tietoa kevään ja syksyn tulevista tapahtumista:

Tulossa 17.5 Antin opastettu kävely tällä kertaa tutustumme Kallioon lisätiedot ja ilmoittautumiset antti.lampinen@hel.fi .

4.6 mahdollisuus lähteä Helavo 818 järjestämälle miniristeilylle Eckerö Linen M/S Finlandialla klo 9-14.15, risteilyn hinta 69 Euroa

Sisältää risteilylipun, kokoustilan käytön ja tarjoilut sekä buffet lounaan. Ilmoittautumiset  Riikka Rauniolle riikka.raunio@hel.fi, kerro myös syntymäaika.

Laulasmaan kylpylä matkalle Viroon 2.9- 4.9 on vielä muutama paikka jäljellä. Lisätiedot sari.kukkonen@hel.fi  .

T. Sari