Kesäterveiset ammattiosastosta!

saunan sylissä somassa,

paineet pois jo putosivat,

järven lempeille laineille.”

Toivottavasti myös te pystytte hetkeksi unohtamaan työt ja nauttimaan kesästä ja keräämään voimia tulevaan syksyyn.

Palkanmaksussa on edelleen ongelmia johtuen uudesta Sarastia palkanmaksujärjestelmästä. Niistä ollaan tietoisia ja toivon mukaan saadaan korjattua pikaisesti. Muissakin tiedoissa on virheitä, esim. lomapäivissä. Nyt on tärkeää jokaisen tarkistaa palkkalaskelmat. Kopioi tai tallenna palkkalaskelmat itsellesi, jos olet lopettamassa työt Helsingin kaupungilla, koska työsuhteen päättyessä et pääse enää Sarastia järjestelmään. Ongelma tilanteissa ota yhteys palkat.sote@hel.fi  Puuttuva palkka otsikoksi, jos palkka puuttui kokonaan. Ruuhkan takia on ollut hankalaa saada yhteyttä palkkoihin. Ammattiosasto järjestää aiheesta jäsen illan 9.6. klo 17 alkaen Teamsin kautta. Linkin saat antti.lampinen@hel.fi. Palkan maksuun emme voi vaikuttaa mutta autamme palkkalaskelman tulkitsemisessa ja meille voi purkaa tunteita aiheeseen liittyen. Jos et pääse jäseniltaan luottamusmiesten yhteystiedot löydät ammattiosasto 819  kotisivulta.

Aurinkoista kesää toivottaen!

SuPerin ammattiosaston 819 pj Sari Kukkonen sari.kukkonen@hel.fi  ja ammattiosaston hallitus super819@superliitto.fi